Bestellen, verzenden en retourneren


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Stap 1: Plaats je gekozen producten in de winkelwagen.
Stap 2: Klik rechtsboven op het winkelwagentje en kies voor het ‘bekijken’ van je winkelwagen of ‘afrekenen’.
Stap 3: Controleer of alle producten die je wilt bestellen in je winkelwagen staan en of de aantallen kloppen.
Stap 4: Klik rechts onderaan op ‘Doorgaan naar afrekenen’
Stap 5: Controleer alle persoonlijke gegevens en kies een betaalmethode. Meer informatie over de verschillende betaalmogelijkheden vind je hier.
Stap 6: Klik als laatste op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling definitief te maken.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of annuleren. Dit betekent dus dat het van belang is dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt. Kom je nou direct na het plaatsten van je bestelling erachter dat je iets bent vergeten of verkeerd hebt gedaan, neem dan contact met ons op per e-mail: klantenservice@olieblends.nl. Dan kunnen we nagaan of we nog iets aan je bestelling kunnen wijzigen.

Voorwaarden tijdens speciale acties
  • Gedurende speciale acties kan de verwerking en levering van je bestelling wat langer duren dan je van ons gewend bent.
  • Kortingen kunnen niet achteraf verrekend worden.
  • Kortingscodes zijn niet geldig in combinatie met speciale acties, op Young Living producten en op boeken.
  • Wanneer je een product hebt besteld en deze later afgeprijsd wordt, kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
  • Tijdens de speciale actieperiodes kunnen de prijzen dagelijks wisselen, afhankelijk van het aanbod. Hiervoor geldt ook: gewijzigde kortingen kunnen niet achteraf verrekend worden.

 

Verzenden

Op dit moment is het erg druk bij PostNL. Het kan voorkomen dat een bestelling langer onderweg is dan je van ze gewend bent. Dit geldt voor zowel pakketpost als brievenbuspakketjes. Uiteraard doen ze hun uiterste best om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen.

 

Wanneer kan ik mijn Young Living producten verwachten?

De producten worden geleverd vanuit het distributiecentrum van Young Living Nederland. Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten versturen. Doordat wij geen voorraden hebben wordt jouw bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerkt. Levering vind in de meeste gevallen plaats binnen 10 werkdagen. Zodra jouw bestelling is afgerond ontvang je hierover een email.

Moet ik verzendkosten betalen?

De verzendkosten bedragen €7.95 tot € 9.80 per bestelling, afhankelijk van de grote van het pakket en/of het gewicht.

 

Wanneer kan ik mijn Olieblends.nl eigen merk producten verwachten?

De producten worden geleverd vanuit ons magazijn in Hoofddorp. Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Doordat wij veelal voldoende voorraden hebben wordt jouw bestelling uiterlijk binnen 2 werkdagen verwerkt. Levering vind in de meeste gevallen plaats binnen 4 werkdagen. Zodra jouw bestelling is afgerond ontvang je hierover een email. Mochten wij onverhoopt minder op voorraad hebben, of wens je meer te bestellen dan beschikbaar, dan werken wij samen met leveranciers die vaak binnen 48 uur aan ons kunnen uitleveren.

Moet ik verzendkosten betalen?

De verzendkosten bedragen €7.95 per bestelling, afhankelijk van de grote van het pakket en/of het gewicht.

Retourneren

Kan ik producten van mijn bestelling retourneren?

Je hebt bij ons altijd de mogelijkheid om je bestelling (deels) terug te sturen, mits dit binnen 14 dagen na ontvangst gebeurt. Zorg er dan voor dat je de producten ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking terug stuurt.

Meld je retour altijd eerst aan per mail: klantenservice@olieblends.nl
Vermeld in je mail het volgende:
– Naam
– Ordernummer
– Product waar het om gaat
– Reden van retourneren

Verstuur het, na het ontvangen van een bevestiging van ons, naar het volgende adres:

Olieblends.nl
t.a.v. afdeling Retouren
p/a Gudumholm 36
2133 HH Hoofddorp

Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening, bewaar je verzendbewijs totdat we je retour hebben verwerkt.

We verwerken jouw retour binnen 14 dagen na ontvangst. De terugbetaling wordt gestort op dezelfde rekening waar de bestelling mee is voldaan.

Voorwaarden retourneren

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen na ontvangst.
  • Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Olieblends.nl neemt retourzendingen alleen in behandeling als deze vooraf zijn aangemeld per mail aan klantenservice@olieblends.nl.
  • Olieblends.nl neemt retourzendingen alleen in behandeling als de producten in originele staat, inclusief alle labels en toebehoren worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte producten worden dan ook niet in behandeling genomen.
  • Zonder verzendbewijs met bijbehorende track&trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retourzendingen. Bewaar je verzendbewijs dus totdat jouw retourzending verwerkt is en je hier bericht over hebt ontvangen.
  • Is er iets fout gegaan met jouw bestelling? Dit lossen we altijd graag en snel voor je op. Neem contact met ons op via: klantenservice@olieblends.nl, waarbij je jouw naam, ordernummer en klacht duidelijk vermeldt.